2010. november 18., csütörtök

Lady Gaga irányítja Stefanit

Mindenki tudja, hogy Gaga kicsit gyagya, de ez valóban ő lenne? Van benne valami, amit eddig még sehol sem láthattunk. Szokatlan és provokatív, szinte vonzza a tekintetet. Elmondása szerint mindezt nem ő teszi.

Lady Gaga irányítja Stefanit

A 24 éves énekesnő már maga a történelem. Hihetetlen, hogy pár év alatt a világ legnépszerűbb előadójává nőtte ki magát. Elképesztő fellépőruháival, döbbenetes kijelentéseivel és jelképek megsértésével robbant be a köztudatba.

Mint művész, kiemelkedő. Mert azért valljuk be, nagyon tehetséges az, aki olyan számokat ír, mint például a Paparazzi, vagy a Bad Romance. Hangilag teljesen rendben van. Mint üzletasszony, a saját karrierjének irányításában is kifogástalan munkát végez.

Az Egyesült Államok negyedik legbefolyásosabb személyének tartják. Megvan mindene, minden, amit egy átlagos lány – olyan, amilyen egykoron ő volt – el sem tudna képzelni. Most elmondja, hogy ki ő valójában.

– Igazából, ha ezt két-három évvel ezelőtt kérdezik meg, azt felelem, hogy egy lány álmokkal, aki élvezi a világ dolgait, és olyan barátokkal van körülvéve, akikre mindig számíthat. Most azonban teljesen más a helyzet. Én vagyok Lady Gaga, aki már nem a megszokott Stefani Germanotta.

Nagyon fáj, hogy rengeteg jó barátot elvesztettem, akik azt hitték, hogy a hírnév elvette az eszemet. Rengeteg mindennel vádoltak meg, és mindig lenyeltem mindent mindenkinek. A sok rossz dolog viszont arra ösztönzött, hogy ne adjam fel az álmaimat, és klassz dalokat írjak azoknak, akik ugyanezt élik át, mint én. Megfogadtam, hogy mint előadó, mindig a maximumot fogom nyújtani. A valós életben meg maradok az, aki voltam, hogy legyenek barátaim.

Nagy baklövést követtem el akkor, amikor azt mondtam a legjobb barátnőmnek, azért nem találkozhatunk, mert Beyoncéval kell megbeszélnem valamit. Rájöttem, hogy egy nagy büdös szemét vagyok. Hagytam, hogy Lady Gaga irányítsa az életemet, és szinte önálló életet éljen bennem.

Persze, szeretek őrült dolgokat csinálni, mert arra késztetnek, hogy az életben tedd azt, ami jól esik, és használj ki minden apró lehetőséget. De ez nem változtat a dolgon. Elveszettnek érzem magam, és nem értem, hogy keveredtem bele ebbe az egészbe.

Volt már olyan alkalom, amikor nagyon magam alatt voltam, és több koncertemet is kénytelen voltam lemondani, mert biztos, hogy összeestem volna a színpadon olyan hangulatban. Ilyenkor hazamegyek a szüleimhez, ahol mindig biztonságban érzem magam. Távol a fényűzéstől és a eflektorfénytől, egy olyan helyen, ahol csak szeretet vesz körül.

A rajongóim az életem. Ők adják az erőt ahhoz, hogy képes legyek túlélni a nehézségeket. Gaga gondolkodása más, mint az enyém, pedig ugyanaz a személy vagyunk. Néha nem tudom, hogy mit csinálok. Ő irányít, és én hagyom. Az olyan őrült dolgokat, amiket mondjuk a videoklipjeimben láttok, nem én találom ki, hanem Lady Gaga. Megszoktam ezt az életemet.

Figyelek arra, hogy mindent elmondó számokat írjak, és hogy energiát sugározzak azoknak, akik félnek, és nem mernek tenni magukért. A következő albumom, a Born This Way ennek a mintájára készül. Továbbra is őrült maradok, de már tudok átmenetet tenni az átlagos és az átlagon felüli közé. Többé nem engedem, hogy Gaga uralkodjon a személyes életemen is. Neki meghagyom az éneklést és a pompát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók