2010. október 20., szerda

Justin Bieber dührohamot kapott

Justin Bieber megbukott a KRESZ-vizsgán, amitől dührohamot kapott, és üvöltözni kezdett. Az eset szenvedő alanya saját édesanyja volt, aki szerette volna a történtek után a fiát hazavinni.

Justin Bieber dührohamot kapott

A kanadai tinisztár és körömlakk-király nem volt hajlandó beülni édesanyja kocsijába, miután csúfosan elhasalt a KRESZ-vizsgáján. A hazautat inkább egyedül tette meg, gyalog az esőben – adta hírül a The Sun magazin.

Justinnak egyelőre muszáj lemondania arról, hogy volán mögé ülhessen, pedig a menedzsere a közelmúltban egy Range Rovert ajándékozott neki a szülinapján. „Nem akartam beülni a kocsiba utasként. Úgy üvöltöttem, mint egy tízéves, persze szólt anyám, hogy üljek be, de én csak elsétáltam a sarokig, és megálltam az utcasarkon. Úgy éreztem, minden autós engem gúnyol” – emlékezett vissza a szörnyen tragikus történtekre a tinisztár.

Justinnak nem ez volt az első dührohama. Legutóbb a fogorvostól való távozás után tört ki belőle az ördög. Erről az esetről megtekinthető egy video is.

http://www.youtube.com/watch?v=hL44tXBZYyY&feature=player_embedded

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók