2010. augusztus 5., csütörtök

Danielle vs. Jessica

Danielle Campbell a Randiztam egy sztárral című filmben Sterling Knighttal főszerepet játszik.

Danielle  vs. Jessica

— Mi volt a legjobb pillanat, esemény a forgatás alatt?

Van néhány jelenet a filmben, amikor sárosak, piszkosak vagyunk, ezért a nap végén mobil zuhanyzóban kellett lezuhanyozni és kiteregni a ruháinkat az ajtóra. Az első napon Sterling elhasználta az összes meleg vizet, ezért hideg vízzel kellett zuhanyoznom! — nyilatkozta Danielle a Mini Ladynek készített interjúban.

A következő nap próbáltam én tusolni elsőként, de nem sikerült, ezért kitaláltam egy tréfát: elrejtettem Sterling ruháját. Amikor végzett a zuhannyal, mindenki megtalálta a holmiját, ő meg csak kínosan toporgott a törölközőjében. Óriási volt.

A Mini Lady azt is megtudta, hogy Danielle szívesen táncol és vitorlázik a színészkedés mellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók