2010. augusztus 5., csütörtök

Katy Perry sminkben alszik!

Gondoltátok volna, hogy Katy Perrynek önbizalomhiánya van? Ráadásul annyira csúnyának látja magát smink nélkül, hogy sminkben alszik?

Katy Perry sminkben alszik!

Bizony, kedvenc kaliforniai csajszink bevallotta a Seventeen magazinnak, hogy volt, amikor sminkben aludt, mert annyira nem szereti, ha nincs kifestve. Még vőlegényének, Russel Brandnek sem mindig engedi, hogy smink nélkül lássa.

"Sosem érzem magam szépnek smink nélkül. Csúnyának látom magam. És emiatt volt, hogy vagy sminkben aludtam, vagy csúnyának éreztem magam. Russel ezt máshogy látja, ő egy igazi főnyeremény, mert ezt még sosem éreztem mással. Ő a belső énembe szerelmes, és a külső már csak egy bónusz." — mondta a Seventeennek készített interjúban Katy.

Russel a sértő és durva megjegyzéseiről hírhedt, de Katy elmondja, miért szeretett bele az angol színészbe:

"Megváltoztatta az életem, amint megismertem. Azt mondtam neki; 'Jobb ember vagy annál, mint amit az emberek mondanak. ' — nagyon lelkizős ember. "

Meglepő, hogy olyan hírességek, mint Katy önbizalomhiányban szenvednek, de végülis, ők is csak emberek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók